Угрин

Мазь Угрин

Угрин

Мазь Угрин – препарат, предназначенный для лечения кожных заболеваний у людей, которые страдают повышенной жирностью кожного покрова, пиодермией и акне.

Применение мази позволяет обеспечить комплекс положительных воздействий на кожу, избавиться от воспалительного процесса и предупредить инфицирование эпидермиса.

Кроме того, средство избавляет от дискомфортных ощущений, зуда и жжения, а также помогает восстановить здоровье кожи.

Интересно! С акне сталкивается огромное количество людей, в особенности страдают прыщами и угрями те, кто обладает жирной и проблемной кожей. Представителям данного типа эпидермиса следует правильно организовать уход за кожей с использованием средств, которые соответствуют типу эпидермиса.

Кроме основных косметических средств в их арсенале должны присутствовать препараты, обеспечивающие активное лечебное действие, которое поможет вылечить прыщи во время обострения заболевания и быстро восстановит кожный покров.

Внимательно относитесь к выбору средств, поскольку применение несоответствующих препаратов может еще сильнее навредить коже и нарушить основные процессы, протекающие в ней.

Показания

Мазь Угрин – это средство, которое соответствует всем потребностям жирного и проблемного эпидермиса людей, которые страдают акне. Применение мази позволяет справиться с различными дерматологическими недостатками данного типа кожи. Средство обеспечивает эффективное лечение и профилактику угрей, помогает восстановить кожу и предупреждает появление новых воспалений.

Мазь широко применяется в дерматологии для лечения:

  • Акне;
  • Себореи жирного типа;
  • Пиодермии;
  • Дерматитов с повышенным выделением кожного жира.

Кроме того, мазь может использоваться представителями жирной кожи и проблемной кожи для ежедневного лечебно-гигиенического ухода.

Мазь не рекомендована к применению детям до 12 лет, а также при аллергической реакции на компоненты, присутствующие в составе.

Важно! В случае индивидуальной непереносимости мазь может вызывать побочные явления, которые проявляются аллергической реакцией на коже.

Состав

Мазь Угрин – препарат, обладающий активной лечебной формулой, которая идеально подходит для ухода за проблемным эпидермисом. В ее составе присутствует большое количество натуральных веществ, которые ухаживают за кожей и восстанавливают ее здоровье.

Мазь Угрин имеет легкую консистенцию, благодаря чему отлично наносится и быстро впитывается.

Препарат отлично смягчает кожный покров, насыщает его достаточным количеством жидкости, не нарушая водно-липидный баланс. Кроме того, активная формула мази помогает нормализовать работу сальных желез и предупредить повышенную выработку кожного жира. Препарат придает коже матовость и бархатистость, устраняет покраснение и воспалительные процессы, успокаивает кожный покров.

В основе мази Угрин присутствуют такие действующие вещества:

  1. Салициловая кислота и азулен помогают предупредить ороговение кожи, оказывают бактерицидное и тонизирующее действие.
  2. Цинк помогает подсушить кожный покров и предупредить появление новых высыпаний.
  3. Экстракт тысячелистника – растительный компонент, который обладает огромным комплексом положительных свойств. Данное средство предупреждает развитие воспаления, помогая вылечить прыщи и угри. Данный компонент успокаивает раздраженный эпидермис, помогает ускорить регенерацию тканей.
  4. Экстракт ромашки помогает успокоить раздраженную кожу и обеспечивает противовоспалительное действие. Кроме того, он насыщает эпидермис полезными веществами и укрепляет его.
  5. Мята тонизирует кожный покров и нормализует выделение кожного жира. Кроме того, мята устраняет зуд и жжение, придает ощущение комфорта.
  6. Лаванда – компонент, обладающий антисептическим действием. Он предупреждает размножение бактерий, очищая и тонизируя кожу.
  7. Экстракт чистотела отлично тонизирует и очищает кожный покров. Он помогает предупредить повышенное выделение кожного жира и сужает расширенные поры.
  8. Экстракт календулы – универсальный экстракт, который положительно воздействует на состояние различных типов кожи. Календула отлично очищает и обеззараживает кожу. Он помогает предупредить появление акне и прыщей, ускоряет заживление существующих высыпаний.

Сколько стоит? Цена мази Угрин за тубу 30 г – 100 рублей.

Заключение

Мазь Угрин – активное лечебно-профилактическое средство, предназначенное для ухода за жирным типом кожи, который склонен к появлению прыщей и акне. Данное средство отлично тонизирует и очищает кожу, помогает устранить существующие прыщи и предупреждает появление новых. Применение мази Угрин позволит восстановить здоровье и функциональность кожного покрова.

Источник: //mazimed.ru/maz-ugrin/

Преподобный Моисе́й Угрин (венгр), Печерский

Угрин

Ирмос: Грядите, людие, поим песнь Христу Богу, раздельшему море и наставльшему люди, яже изведе из работы египетския, яко прославися.

Грядите, людие, принесем хваление Богу, прославляющему угодника Своего и показавшему того во всех искушениих непреодоленна, и воспоим Ему песнь: славно прославися.

Навед враг всезлобный на господина твоего, блаженнаго князя Бориса, смерть окаянным братоубийцею, и тебе с ним восхоте погубити, но ты, спасен от злых, воспел еси: слава Богу о всем, буди Имя Господне благословенно.

Рукою Божиею спасен быв от смерти, пришел еси в Киев к Предиславе, сестре Ярославли, идеже жалостию по господине своем одержим, сказал еси о нем вся, елико пострада, аки агнец безгласен, не противяся предаде себе в руце ищущих его крове, и пел еси: Бог наш славно прославися.

Время некое страха ради сокрылся еси, преподобне, человеческое по себе показуя, дондеже откры тя Господь, аки светило, всем тесный путь текущим во образ, егоже многими искушении чист соблюл еси, поя: Боже мой, в немощней плоти моей славно прославися.

Богородичен: Вся могущая о Бозе, Царице, предстани скоро мольбу Тебе приносящим и виждь, колико восташа на ны душеубийцы, ихже стрелами силы Твоея до конца погуби, да непрестанно Тебе вопием: яко велико и страшно врагом нашим имя Твое, славно прославися.

Песнь 3

Ирмос: На камени мя веры утвердив, разширил еси уста моя на враги моя, возвесели бо ся дух мой, внегда пети: несть свят, якоже Бог наш, и несть праведен, паче Тебе, Господи.

На твердем камени веры душевная чувства твоя утвердив, шел еси в плен, упование имея на Единаго, тяжчайшия раны и крест претерпевшаго Иисуса, яко Той избавит тя от сети ловца; темже на всяком месте пел еси: несть праведен, паче Тебе, Господи.

Тяжкими по руку и по ногу обложен железы и пятолетнюю прежде подъем тесноту, не разбился еси умом, но, несвязан имеяй язык, о всех приключшихся на местех благодарил еси Бога, поя: праведно вся сия навел еси на мя, несть бо праведника, паче Тебе, Господи.

Красна тя лицем, светлейша же душею видящи во узах, некая юна от благородных жен вдовица стрелою любве твоея уязвися и прельщаше тя много, святе; ты же ей отвещал еси: никакоже воли твоея повинуся, яко Бог изволи тако, Емуже пою: несть праведен, паче Тебе, Господи.

Красоте твоей телесней, наипаче же целомудренным словесем любодеица чудящися, множицею покушашеся ласкательными своими словесы уловити тя, но ты, блаженне, твердейший имеяй разум, мудре глаголал еси: кто, когда, послушав жены, спасеся? И взывал еси к Богу: спаси мя, Боже, от напасти сея, несть бо праведен, паче Тебе, Господи.

Множицею прельщении належащей жене скверней, множицею отвещавал еси: искуплен сый кровию Христа моего, никакоже раб жене безстудней сотворюся, еяже не познах от рождения моего, и не буди ми погубити труда во узах сих, ихже ради уповаю избыти вечных уз, аще пребуду тако, терпя и благодарив поя: несть праведен, паче Тебе, Господи.

Богородичен: Пленицами лютых грехопадений от врага мя уловленна и в темнице омрачения умнаго затворенна видящи, Владычице, разреши вскоре Твоим предстательством, лучами же благосердия Твоего просвети ум мой и обрати пети: несть иныя скорейшия в помощь, разве Тебе, Святейшая Марие Дево.

Седален, глас 5

Огнем красоты твоея любодеица выну опаляющися, на лукавый совет устремися, помысли бо, аще тя ценою у пленившаго искупит, удобь воли своей преклонити возможет; ты же, преподобне, имый страх Божий в сердце, непрестанно взывал еси: спаси мя, Боже, от таковаго неистовства, к Тебе бо, Владыце моему, прибегаю.

Песнь 4

Ирмос: Пришел еси от Девы не ходатай, ни Ангел, но Сам, Господи, воплощся, и спасл еси всего мя, человека. Тем зову Ти: слава силе Твоей, Господи.

Пришедши жена, страстию пленена, к пленившему тя, блаженне, даде цену за тя и, поемши, разреши, хотящи греховными узы связати душу твою, но ты, крестом себе оградив, шел еси в дом тоя, псаломски поя: аще пойду посреде сени смертныя, не убоюся зла, яко со мною Бог, Егоже силе слава буди.

Владыце твоему уподобился еси, якоже бо Того, купивше, иудее на страсть готовяху, тако и тебе скверная любодеица готовяше, аще души твоея не уранит страстьми, то тело страданием обложит. Ты же лучше телом изволил еси страдати, нежели душею, поя: слава силе Твоей, Господи.

Разжжения страстнаго в теле твоем да не ощутиши, всякую сластную пищу и мягкия ризы отринул еси от тебе, вместо же онех в пост и молитву облекл еси себе, изволяя хлеб сух и воду с чистотою, нежели различная брашна и вино со скверною ясти, и, не побежден быв от врага, пел еси: слава силе Твоей, Господи.

Втораго Иосифа видите, братие, якоже бо той, оставль ризу в руку любодеицы, бежа греха, тако и сей, красоты риз себе обнажив, избежа от руки, влекущия его к скверному смешению, и сим посрами невидимаго врага, хотящаго душу и тело страдальца осквернити, но ничтоже успе, пояше бо: слава силе Твоей, Господи.

Вторую египтяныню обрет, враг покушашеся блаженнаго уловити, не терпяше бо сердечныя чистоты, ни доброты лица зрети, ейже и Ангели дивляхуся, зовуще: слава силе Твоей, Господи.

Богородичен: Доброты Твоея вожделев, Царь Вышний, Советом Отчим и осенением Пресвятаго Духа, яко дождь на руно, сниде в пречистое чрево Твое, Дево. Падшую доброту ума моего возстави паки, Владычице, да пою Ти непрестанно: слава силе Твоей, Госпоже Богородице.

Песнь 5

Ирмос: Света Подателю и веков Творче, Господи, во свете Твоих повелений настави нас: разве бо Тебе, иного бога не знаем.

Света мысленнаго лишити тя безумная не возмогши, чувственный покусися отъяти, преподобне, темже вверже тя в мрачную темницу, идеже гладом и жаждею моряше тя, ты же взывал еси: Боже мой, не остави мене, разве бо Тебе иного не знаю.

Иже Илию и Павла Фивейскаго препитавый иногда в пустыни, Той и на тебе удиви Свою милость, преклони бо Он единаго раба жены той на милосердие и повеле питати тя тайно, ты же, аки посещение Божие быти вменяя, взывал еси: кроме Тебе, иного Бога не знаю.

Мнози, неведуще в тебе, святе, действуемыя Божия благодати, увещаваху тя, да повинешися воли госпожи твоея и будеши господин той и всему имению ея. Ты же вся сия презрел еси, любве ради Божия, глаголя: кроме тоя, не хощу иныя познати.

Не владычества тленнаго, но еже над страстьми плотскими господствовати взыскал еси, преблаженне отче наш Моисее, темже дарова тебе Бог, яко не токмо твоя страсти поработил еси духу, но и прочим во искушениях пособствовати приял еси власть, сего ради взывал еси: ничтоже инаго, кроме любве Божия, не хощу познати.

Посмеялся еси безумию любодеицы, яко повеле тя рабом со славою грады своя и веси обводити и покланятися тебе, аки своему господину, но ты велегласно целомудрия глаголы изрекл еси: всуе труждаетеся с повелевшею вам сие творити, аз бо, разве Бога, ничтоже хощу знати.

Богородичен: Радующагося врага, яко улови ны грехолюбия сластьми, посрами, Госпоже, нас же, в бури житейския молвы бедствующих, обвесели и к тихому пристанищу покрова Твоего достигнути помощь даруй: разве бо Тебе иныя в печали Помощницы не знаем.

Песнь 6

Ирмос: В бездне греховней валяяся, неизследную милосердия Твоего призываю бездну: от тли, Боже, мя возведи.

В бездне страстей не погрузился еси, ни ризы твоея в скверны омочил еси, преподобне, темже, желающа тя, Богом наставляемый черноризец тайно облече во ангельскую одежду и научи, како соблюсти ту непорочну, ниже убоятися страха, ни врагу плещи дати: яко Бог есть, Иже рабы Своя от тли избавляет.

В бездне греховнаго разжжения погружаема любодеица, отчаявшися о тебе надежды своея, раны тяжкия возложи на тя, преподобне, повеле бо, растягши тя, жезлием крепко бити, яко и земли наполнитися крове твоея, ты же, благодарственно сия терпя, взывал еси: от тли, Боже мой, возведи мя.

Устрашити тя неустрашимаго хотяще, извествоваху, колика мучения имел еси, блаженне, претерпети, аще не сотвориши воли госпожи твоея, ты же, на вся готов сый, отвещал еси дерзновенно: ни огнь, ни раны возмогут мя разлучити от любве Божия, Наньже уповаю, яко от тли мя избавит.

Не покорился еси жене, безстудством омраченней, но паче обличил еси ту, преподобне, яко преобидевшую страх Божий, и безстудне к скверному смешению нудившую поплевал еси, не бояся ярости тоя, ни гнева, имел бо еси, отче, надежду на Бога, яко Той тя от руки ея избавит.

Видящи жена себе тобою, отче, посрамлену, представи тя князю, от негоже суд прия конечный, да, еже хощет, на тебе творит, имущая власть по многих муках и смерти предати тя. Но ты, пророчески предвидя оных погибель, отвещал еси: сами скоро отыдете в вечную погибель, мене же Христос, Бог мой, от тоя избавит.

Богородичен: Предстою миролюбному князю выну и, аки пленник, слышу суд на ся, да еже хощут любодейныя страсти, творят на мне, иже, приемше область на мя, обнажаются в чувствех моих и нуждею влекут мя присно любодействовати мыслию с ними. Но дондеже в сем мире смертная секира не посече мя, Ты, мирнаго Царя Небеснаго сущи Мати, прожени тыя и от тли, Богородице, мя избави.

Кондак, глас 3

В Вышних единаго Бога ища, земная вся презрел еси, о телеси своем нерадив, на муки мужески себе вдал еси, глад, жажду, узы, в темнице затворяемь, доблественно претерпел еси, биения, крове излияние и удов отрезание, чистаго ради девства твоего, мужески понесл еси. И ныне с девственными лики предстоя Пресвятей Троице, от всех искушений моли избавитися вопиющим ти: радуйся, Моисее, отче блаженнейший.

Песнь 7

Ирмос: Богопротивное веление беззаконнующаго мучителя высок пламень вознесло есть. Христос же простре Богочестивым отроком росу духовную, Сый благословен и препрославлен.

Богопротивное веление от князя любодеица приемши, без студа влечаше тя к скверному смешению, желаше бо насытится твоея красоты, преиспещренныя чистотою, ейже и Ангели удивляхуся, зовуще ко устроившему в тебе сию: Создателю Боже, благословен еси.

Вся стрелы страстныя враг пусти на тя, святе, хотя уязвити тя, но, сам уязвен, стеняше, яко виде неодоленна тебе суща, но паче зовуща: Боже, благословен еси.

Всуе трудишися, о жено! — рекл еси, преблаженне,— никакоже нечистоте твоея коснуся, предзря одесную мене выну Бога, ниже взыграется плоть моя, яко страх Господень кости ми поядает, тем зову: Боже, благословен еси.

Твердость ума твоего любодеица хотящи умягчити, повеле палицами бити тя и на всяк день по сто ран налагати, но ни тако поколебася, яко одебеле плоть твоя в любовь Божию, Емуже сторичествующий плод принесл еси, зовый: Боже, благословен еси.

Лютая биения и удов отрезание прием, святе, был еси аки мертв и ели жив лежа, но стоящему врагу отрезал еси главу, мертва же и недейственна того показав, взывал еси: Боже мой, крепость моя, благословен еси.

Богородичен: В лютыя напасти впад, никакоже восклонитися могу, Ты, Владычице моя, подаждь ми крепкую Свою руку и возстави мя паки на нозе, да хожду в пути Господни правы, зовый к Тебе: от рода в род благословенно имя Твое буди.

Песнь 8

Ирмос: В пещь огненную ко отроком еврейским снизшедшаго и пламень в росу преложшаго Бога пойте, дела, яко Господа и превозносите во вся веки.

В пещь огненную любострастнаго греха влеком, Бога единаго призвал еси, блаженне, давидски глаголя: Боже, в помощь мою вонми, и, вшед на пламень, неопалим пребыл еси, врага паче опалив многокозненную главу, не хотящаго пети Господа во веки.

Огнем любодеяния не могий враг опалити чистоты твоея, воздвиже лютое гонение на иночествующих полки, и изгнани быша от области немилостиваго князя вси, егоже постиже скоро гнев Божий, по пророчеству твоему, святе, яко не хотяше во всей державе своей имети поющих Господа во веки.

Князю внезапу зле душу извергшу, бысть мятеж и молва в людех, восташа бо раби и избиша господей своих, с нимиже и мучившая тя любодеица погибе, и взыде кровь на главу ея. Ты же, преподобне, воспел еси: о всех делех благословлю Господа во веки.

Воздав хвалу свободившему тя Богу, пришел еси в пещеру к преподобному Антонию, нося мученическия на теле своем язвы, ихже вси видевшии зваху: пойте, вся дела, Господа и превозносите Его во веки.

Скрыти хотя светлейшую паче солнца чистоту твою, отче, в темную вселился еси пещеру, в нейже украсил еси сию пощением и всенощными стоянии, темже яви о тебе Бог, колику имаши благодать всем в искушениях пособствовати, да славится Имя Его во веки.

Богородичен: Скрыти мняйся пред Оком Всевидящим студ греха моего, на всяк день разжжением плотским палим, беззаконие к беззаконию прилагаю. Но прежде даже не открыются пред ангельским и человеческим позором дела моя, помози ми, Чистая, избыти сицеваго неистовства, да славлю имя Твое во веки.

Песнь 9

Ирмос: От Бога Бога Слова, неизреченною мудростию пришедшаго обновити Адама, ядию в тление падшаго люте, от Святыя Девы неизреченно воплотившагося нас ради, вернии, единомудренно песньми величаем.

От Бога Бог, сошедшее Слово, прослави тя еще в жизни сей, святе, чудотворными дары: некоему бо любодеянием бориму прикосновением жезла твоего омертвеша страсти, и, прием от тебе заповедь никогдаже беседовати с женою, еже сотворив, прочая лета поживе мирно, тебе величая.

От рода в род чистота твоя славится, еяже ради много пострадав, приял еси блаженство чистых сердцем, преставився же от временныя жизни сея, чисте зриши Пресвятую Троицу. Поминай и нас, преподобне, память твою почитающих.

Мертвеца тя нарече Господь, яко умертвил еси похоти плотския терпением чудным, и имаши силу прикасающимся мощем твоим страсти умерщвляти, яко сотворил еси многотерпеливому Иоанну, иже, прием мир в костех своих, возвеличи Бога, прославляющаго святых Своих.

Возвеселися, горо, имущая в пещере нетленныя мощи чуднаго Моисея, воспойте хвалами, иночествующих собори, се бо имате пособника и предстателя в скорбех, кланяйтеся раце его, прикасающеся устнами, и обрящете покой во удесех ваших.

Славим Троицу Пресвятую, яко даде нам светильника мира, отца нашего Моисея, егоже празднующе летнюю память, Отца, и Сына, и Святаго Духа в Едином Божестве, вернии, единомудренно величаем.

Богородичен: Всегда славим Тя, Чистая Дево, яко собрала еси верныя рабы Своя на место сие, идеже мнози приемлют исцеление, покланяющиися образу Твоему несумненно и призывающии в молитву отец наших Печерских.

Светилен

Свете Трисоставный, Содетелю, Истинный Боже, просвети мрак душ наших, се бо приводим Тебе в молитву угодника Твоего и с ним молимся: утиши бурю грехов наших и от печали всех нас избави.

Источник: //azbyka.ru/days/sv-moisej-ugrin-vengr

Сайт МО учителей информатики – Программа Угринович Н.Д

Угрин

Угринович Николай Дмитриевич
К.п.н., зав. лабораторией информатики Московского института открытого образования, автор учебного и программно-методического комплекса по курсу “Информатика и ИКТ” для 7 – 11 классов и ЦОР к нему.

Серёгин Игорь Александрович
Педагог дополнительного образования высшей квалификационной категории. Почётный работник общего образования РФ. Учитель информатики, тренер по олимпиадной информатике.

Учебно-тематическое планирование 8-9 класс

Учебно-тематическое планирование 10-11 класс (базовый)

Методические рекомендации по преподаванию предмета
«Информатика» в 7-9 классах (ФГОС)

Информатика. УМК для основной школы: 7 – 9 классы (ФГОС). Методическое пособие для учителя
Авторы: Хлобыстова И. Ю., Цветкова М. С.
Год издания: 2013

 Скачать

Методическое пособие для учителя содержит методические рекомендации в соответствии с требованиями ФГОС, программу, тематическое и поурочное планирование по курсу информатики к УМК Н. Д.

Угриновича для 7, 8 и 9 классов, планируемые результаты обучения, таблицы соответствия требованиям ФГОС, а также раздел «Электронное приложение к УМК», описывающий электронную форму учебников – «Электронный УМК» (www.e-umk.Lbz.ru).

Эти материалы могут быть использованы для подготовки образовательной программы образовательного учреждения для основной ступени общего образования в соответствии с Федеральным государственным образовательным стандартом (ФГОС).

Методическое пособие содержит всё необходимое для планирования, организации обучения в новой информационной среде школы и подготовки отчетных документов. 
Для учителей информатики, методистов и администрации образовательных учреждений.

Состав УМК «Информатика» 7 – 9 класс (ФГОС), автор Угринович Н. Д.

  • Информатика : учебник для 7 класса
  • Информатика : учебник для 8 класса
  • Информатика : учебник для 9 класса
  • Информатика.

    Программа для основной школы : 7–9 классы

  • Информатика : лабораторный журнал для 7 класса с электронным приложением
  • Информатика : лабораторный журнал для 8 класса с электронным приложением
  • Информатика : лабораторный журнал для 9 класса с электронным приложением
  • Информатика и ИКТ.

    Основная школа : комплект плакатов и методическое пособие

  • Информатика в схемах
Подготовка к ГИА

Дополнительные учебные материалы к УМК издательства для организации внеурочной деятельности:

 Пояснительная записка к учебникам «Информатика» для 7-9 классов
 Учебно-тематическое планирование 7-9 класс

Открытые курсы по программированию для школьников

Занятия проводятся в форме видеолекций учителем информатики Серегиным Игорем Александровичем.

 Подробнее

Состав УМК «Информатика и ИКТ» 8 – 9 класс, автор Угринович Н. Д.

  • Информатика и ИКТ : учебник для 8 класса
  • Информатика и ИКТ : учебник для 9 класса
  • Информатика и ИКТ : практикум
  • Информатика и ИКТ. 8–11 классы : методическое пособие + 2 CD
  • Информатика и ИКТ.

    Основная школа : комплект плакатов и методическое пособие

  • Информатика в схемах
Подготовка к ГИА

 Пояснительная записка к учебникам «Информатика и ИКТ» для 8 и 9 класса
 Учебно-тематическое планирование 8-9 класс
 Таблицы соответствия содержания УМК Государственному образовательному стандарту 8-9 класс

Состав УМК «Информатика и ИКТ» для 10-11 классов, базовый уровень, автор Угринович Н. Д.

  • Информатика и ИКТ. Базовый уровень : учебник для 10 класса
  • Информатика и ИКТ. Базовый уровень : учебник для 11 класса
  • Информатика и ИКТ : практикум
  • Информатика и ИКТ.

    8–11 классы : методическое пособие + 2 CD

Подготовка к ЕГЭ

 Пояснительная записка к учебникам «Информатика и ИКТ» для 10 и 11 класса
 Учебно-тематическое планирование 10-11 класс (базовый)
 Таблицы соответствия содержания УМК Государственному образовательному стандарту 10-11 класс (базовый уровень)

Электронное приложение к учебнику «Информатика. Базовый уровень» для 10 класса (ФГОС)

Электронное приложение размещено на сайте в виде системы папок с материалами для практических работ. [ Подробнее ]

Состав УМК «Информатика и ИКТ» для 10-11 классов, профильный ур-нь, автор Угринович Н. Д.

Внимание! В учебнике Угриновича Н.Д. “Информатика и ИКТ. Профильный уровень : учебник для 10 класса” 2011 года замечена ошибка. Издательство приносит свои извинения и просит использовать прилагаемые тексты страниц 137-138. В последующих тиражах ошибка будет устранена.
 Исправленные страницы 137-138

  • Информатика и ИКТ. Профильный уровень : учебник для 10 класса
  • Информатика и ИКТ. Профильный уровень : учебник для 11 класса
  • Информатика и ИКТ : практикум
  • Информатика и ИКТ. 8–11 классы : методическое пособие + 2 CD
Подготовка к ЕГЭКурсы по выбору

 Пояснительная записка к учебникам «Информатика и ИКТ» для 10 и 11 класса
 Учебно-тематическое планирование 10-11 класс (профильный уровень) 
 Таблицы соответствия содержания УМК Государственному образовательному стандарту 10-11 класс (профильный 

Источник: //nekl-mou-inform.ucoz.ru/index/ugrinovich_n_d/0-45

Поделиться:
Нет комментариев

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.